fredag 28 december 2012

93 dagar

Nu har det gått en vecka på 100 dagar utmaningen (http://100dagar.se) och jag har för första gången efter invägningen på 95 kilo smygit upp på vågen igen.

Jag vet att det är mycket vatten, att jag får inte lika lätt senare osv (flera som berättat det för mig). Men fem kilo har försvunnit i alla fall.
Dag 1 av utmaningen
Det gör livet lite enklare, det har varit svårt att hålla sig och tungt att träna då jag varit sjuk. Nu kommer det funkar lite bättre tror jag.

Forumet är igång, kanske inte lika aktivt som FaceBook sidan men i alla fall. Många so jag itne känner alls har hoppat på och jag tror vi fick ihop ca 50 pers totalt.

Min andra utmaning, mustasch kampen spinning i tre timmar gick i mål, vi nådde upp till 8000 kronor till prostatacancerforskningen. 4000 körde vi 20 ihop som var med hela tiden och Lars Klinghage, VD SATS karlstad, dubblade pengen :)
Kolla det här gänget :)
Ja det var kul, tufft och långt, det är bara att göra om det och göra det bättre. Vi har börjat smida planer på ett maratonpass för rosa bandet nu :)

Jul avklarad, nu kör vi nyår. Det finns mycet att berätta om allt men nu är klockan för mycket och jag borde sova, tyvärr har jag kvar hosta men så länge jag kan träna som jag gjorde idag så är det ok. Jag tog ett privatpass på två timmar spinning, ensam i mörkret :) Fast först satt jag å tjöta med Jani som tapetserade nya fondväggen :)
Tjusigt va :)

Natti natt alla :)

//Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar