lördag 26 januari 2013

37 dagar av 100

Redan 37 dagar gjorda !?!

Jo så är det, 37 dagar av 100 i utmaningen gjorda. Det känns bra, det går framåt.
Jag startade på 95 kilo med 107 i midjan, föga smickrande. Jag tar n´bilder sällan och alltid lite för långt borta med dåligt fokus, men man får en uppfattning om man orkar titta.

I torsdags visar vågen 84,2 kilo, mätvärdet validerat och kan ses som rätt. det är 11 kilo! på 34 dagar! nej jag har inte tappat massa muskler, det kan de som ser mig i gymmet berätta, starkare än på länge med ett fånigt leende och massor av energi hoppar jag runt.

 
 Jag äter riktigt, jag tränar mycket och jag unviker alkohol och det fungerar.
 Det börjar nu likna vår och sommar, kanske det blir bra till slut?

Nog om 100 dagarm det finns orsak att återkomma til den men nu vidare. Jag har fått ett nytt uppdrag på SATS med först en företagsklass varannan vecka 30 minuter cykel kombinerat med 30 minuter kettlebells, kul! Jag gick en utbildning som instruktör i kettlebells för ett halvår sedan men först nu får jkag chansen att använda mig av den kunskapen, det blir antagligen fortsättning på det och jag känner mig otroligt pepp på att köra :)

I övrigt har man varit lite sjuk, inte bara jag, alla verkar det som. influensa, magsjuka och förkylning, visst är vinter kul?

Ge mig vår!!

Jag vill bara komma framåt, stega mig genom utamningen vinter och ser nu bort mot horisonten där jag ser våren komma mot oss.

Ha det bäst, jag lovar vara mer personlig nästa gång men jag har för mycket träning i huvet nu :D

Kram //Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar