fredag 18 september 2015

New York

Äntligen framme. 

Klockan är 06.10 här, dvs 12.01 i Sverige. Nu kan jag inte sova mer, vill upp och ut i världens häftigaste stad.

Stad är fel ord, Metropol ska det vara!

SAS levererar.

Klart bland det bättre jag flugit utan att flyga business eller first class. Cudos SAS inte sista gången vi åker med er.

Trötta och lite förvirrade går vi ut i 29 gradigt solsken mitt på Manhattan, 133w 44th st. Hotell premiere. Inte illa alls.

Old tech navigering.

Vi gav snabbt upp våra kartor, vi lever i 2000-talet och kör med iPhones 😝.


Vi vilar en stund på time square, känner värmen, hör ljuden, njuter av pulsen. Du måste vara här för att förstå.


Japp the big Apple är unikt.

Mat, kaffe säng och sova. 


Men nu är kl 06.01 här, jag kan knappt bärga mig. Vill ha mer.

//Hjobo in NY



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar