tisdag 25 oktober 2011

Samuels födelsedag

Samuel, Orion heter han som idag fyller fyra år. Sannolikt firar vi idag den första födelsedag som han kommer ihåg. Det gör vi traditionsenlig med levande ljus, blomma, paket och klabbchoklad.



Ganska yrvaken men glad som vanligt öppnades paket med väldig iver.

Dags att åka till jobbet, 07.30 går bilen somvanligt, men denna gång vard det svårt att komma i tid till kontoret. Kö från motorvägen ända in till centrum. Det har nog med att göra att alla broar från hammarö är struliga och den bästa vägen är via Bergvik, vilket gör att alla måste in samma väg.

Karlstads motsvarighet till rusningstrafik
Snabblunch idag, ganska enkelt att lista ut var jag lunchade men kolla dendåliga bilden nedan, vad är fel?
Japp, glass maskinen fick spader och dishade ut hur mycket som helst, hon höll som bäst på med att fylla kopp tre när jag väl fipplat upp telefonen och lyckades knäppa denna suddiga bild, mer kul än bra kanske men gjorde att man fick le lite, skadeglädje är enda sanna glädjen sägs det ju...

Dags att sikta in sig på Stockholm igen, kanske kan man få till en fika med en gammal kollega? Skulle vara kul, men vi får väl se hur det går. Jag ska delta ett möte om Nationell e-hälsa och det kommer nog ta lite ur mig så jag måste se till att få lite träning med.

Grattis Skrotentot och till alla en god kväll.

-Hjobo online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar