fredag 27 januari 2012

Inte så lätt alltid det här med tidsangivelser eller Att installera skype

Inte så lätt alltid det här med tidsangivelser, skype har stora utmaningar där verkar det som.
Hur många procent finns det?

Veckan har gått i nikotinabstinensens tecken. Jag har tuggat tuggumi som en galning, jag är inte så förtjust i tuggummi så jag kan inte tugga det snyggt som dom gör på film. mina kollegor grimaserar och min dotter ber mig stänga munnen, jag har fått ett tuggumi problem. Måste nu avvänja mig med tuggumi.

Ikväll är jag hemma med ungarna och myser efter en tung vecka i alla fall, kanske kan vi ta omtag och orka med nästa vecka med, jag har ganksa fullt till den 9e då vi har "e-dagen i Värmland" som jag står som arrangör för, i ärlighetens namn är jag blott en deltagare som andra men DSN har ledartröjan på detta event.

Spännande veckor framöver, mycket händer både privat och i arbetet, jag tror kanske 2012 kan bli ett spännande år.

Grattis till min gode vän jocke och hans nya jobb, det är helt otroligt vad vi har att fira, en gammal wiskey har aldeles för länge legat i sin flaska utan att få andas, nu får vi ta fram den äntligen och se om vi kan få liv i den, kanske blir det en flaska till snart så vi får väl skynda oss...

Våren kommer, jag lovar, visst är det kallare än en domares leende ute men ljuset har kommit, ljust när man åker till jobbet och ljust när man åker hem, i alla fall nästan, i alla fall ljusare.

Nu hoppas jag få igång kroppen igen, det har varit en lång period utan ordentlig träning nu, väger lite för mycket och trivs inte med det men vet också att våren är full med träning och aktiviteter så jag är inte så nere för det, naturliga orsaker och jag vet att jag klarar att komma igång igen, jag har gjort det förr och kommer göra det igen, bara kroppen blir frisk igen. Nacken ska fixas av Lnger och denna gång ska vi ta lite mer åtgärder så jag inte får tillbaka eländet igen.

//Hjobo and circus Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar