lördag 1 oktober 2011

Hjältedag

Inte kan man tävla med det men att vara ensam hemma med barnen är inget jag tror varken Magneto eller Gandalf skulle klara särskilt bra.
Magneto who?
Som tur är har jag världens bästa och underbaraste ungar, allihop faktiskt. Skruttan. Joppe och Skrotentot men även extris ;)
Såhär är dom :) Bilden är så bra för den beskriver oss allihopa, studera noga så förstår ni ...
Vi tog en sväng och köpte en massa godis till ungarna och sedan har vi helt försoffat oss med video och slappa, det behövs när man har så fulla daar som vi har, det är inte helt enkelt att vara circus Lindström men det ger en hel del med. Jag tror att livet går ut på att skaffa sig referenspunkter, dvs erfarenheter och nya sätt att se på saker.

Jag har aldrig träffat så smarta ungar som Sara och Jonatan, dom vet verkligen hur man ser på saker ur olika vinklar, jag blir stolt när jag pratar med dem och inser att de är smartare än jag. Kommer bli något bra av dom.

Lenis är på Scrapbooking hela helgen, det är skönt fr henne att få vara där som besökare till slut och inte vara utställare, jag hörde på henne att hon verkligen hade roligt och det värmer hjärtat det med.
Lunchen inte ensam vilket ger att vi räknar inte den :)

Kram

//HjoboDaD

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar