fredag 7 oktober 2011

Kick off

Dags att åka då. Hela IT avdelningen drar på jakt efter Åland.



Emil hade en lysande ide att köpa lite ost, den högg jag på direkt. Lunchen klar :)




Och vin :O)




Vi inledde med lite öl och jäger.




Sedan dags att borda båten. Det tog ca fem minuter tills jag tappat bort min nyckel till rummet. Men det löste sig snabbt och lätt.




Bandet har inte kommit än, men vi var på plats :)




Mitt rum. Litet och varmt. Funkar fint.




Jag ska inte lägga ut en massa party bilder, tycker för övrigt att det borde vara förbjudet att låta fulla fota fulla. Nu hamnar allt stölligt man gör på Internet men jag låter bli. Ramlösa funkar fint nu kan vi väl säga i alla fall... :)




Nu kör vi konferens med grupparbeten, undrar hur det kommer fungera ?




Äntligen på bussen, nu är det bara 4 timmar hem.




http://open.spotify.com/track/2rq2jimByvgZLP8N4o2S8e



Vad ska vi åka dit för? Finns inga fikahak i Örebro. :(

Är bara tvungen att nämna Kall fusion – nu ska den vara klar för produktion. Låter kanske inte så spännande men kommer antagligen förändra världen som vi känner den.

Nyfiken? Läs mer här:
http://www.nyteknik.se/nyheter/energi_miljo/energi/article3073394.ece

- Posted by Hjobo

Location:Åland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar