onsdag 5 oktober 2011

Dags för Kickoff


Nu är det nära avfärd och det ska bli riktigt kul.
Bussen går från Stadshuset, Drottninggatan 32, i morgon torsdag kl 10.40.

För första gången har vi en helt igenom perfekt anvisning på vad och hur något ska göras :) Exemplarisk måste jag säge, kan det bero på att det kan behövas? Modigt att ta ett helt gäng och släppa lös dem ombord på en båt sådär förresten, många små skvaller kan ju få sin början på en sådan resa, jag har ju redan fått höra en del från tidigare kickoff,er :)

Program. 6/10
10.40 Avresa med buss från Karlstad, Stadshuset, Drottninggatan 32
Lunchstopp på vägen
17.00 Incheckning på båten
18.00 Båten avseglar
18.00-18.15 Insläpp på badet Paradise Beach
18.00-20.00 Fri tid att t ex nyttja relaxavdelningen som är unik - ett 1500 kvadratmeter stort fartygsdäck enbart till för sol, bad och avkoppling. Där finns pool, jacuzzis, barer, solstolar, palmer och framför allt - solljus, oavsett väderlek. Birka Paradise är världens enda kryssningsfartyg som har utrustats med artificiella solar.
20.30 Middag serveras i Grand Buffé

7/10
7.00-9.00 Frukost serveras
9.00-12.00 Konferens i konferensrum Bahamas (den du)
12.00 Lunch
13.00-15.00 Konferens forts. (oj va mycket, jag kan tänka mig att det behöver pratas långsamt, lågt och uprepas ;))
15.45 Ankomst Stockholm
16.00 Buss avgår mot Karlstad
Fikastopp med fralla på hemvägen
20.00 Beräknad ankomst till Karlstad

Dagen har varit full av nackvärk, tråkigt, det ger att det är svårt att koncentrera sig och jag måste ta små promenader hela tiden för att inte nacken helt ska rosta ihop och värka väldigt mycket.
På min senaste promenad såg jag denna utanför Länsstyrelsen, "halkigt" är det ett ord som används?
Och imorse bevittnade jag var arbetarna var när klockan slog hemgång :)

/HjoboVandraren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar