fredag 7 september 2012

Sommaren över, nu stundar mörker och kyla

Lagom munter inledning va, men faktum är att jag är en sommar människa, höst och vinter går bort för mig. jag vet att många gillar att sitta i mörkret och huttra med en kopp te och levande ljus, för mig är det värme och en stor grilltunna som är livet. Jag ska väl försöka göra ett nytt ryck och få en positiv syn på höst och elände.

Sommaren var bra, jodå riktigt bra med sol och värme. Vi bor på öa och det hjälper, många gånger när vi hört andra klaga på kyla och regna har vi haft sol och klara skyar.
Att få grilla med familjen är nog min favorit sysselsättning. Här är min trogna grilltunna, vacker va :)
Började sommaren i stor stil i Tylösand. Jisses, det var som att komma utomlands, otrolig strand och vädret var rena medelhavet. Inte illa alls.
Joppe slutade grundskolan och har gjort ett fantastiskt jobb med studierna vilket gjorde att han med lätthet kom in på sin utvalda linje "time" :)

I övrigt har det hänt massor, jag får pyttsa ut lite när jag kommer ihåg det, på sommaren bloggar man inte, då grillar man :) Nu är de höst, då bloggar man igen..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar