måndag 4 november 2013

Magen är inte kul alltid

Att hålla sig på benen och sköta jobbet, hemmet och träningen är tillräckligt för de flesta. Att samtidigt bråka med en mage som inte vill va med är sten på börda kan jag tycka ibland.

Det är som det är och ni med IBS vet vad som gäller, på med leendet och kämpa vidare, ingen blir glad av att någon gnäller hela tiden, ursäkta alla vänner om jag gnällt, det ska jag sluta med nu.


Snart dags för 100 dagar. Låter ju inte klokt att jag ser fram emot det så mycket men det gör jag, gjorde förra året med. Denna gång vet jag vad det innebär och ser fram emot det.

Varför inte köra så hela tiden?

Bra fråga, men faktum är att det skulle inte vara lika roligt och även om man skulle få bra utdelning så vet jag inte om det skulle vara värt att leva som en asket hela livet. Jag gillar mina små utsvävningar och om man tränar som jag gör så får man unna sig extra ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar