onsdag 9 november 2011

Sjukt hektisk period.

Jag har gjort en efit men inte hunnit lägga ut den, jobbar som en rabiat eckorre men hinner inte riktigt se vad som ramlar inför mig och allt på en gång. Tiden springer ifrån mig känns det som och nu längtar jag bara hem.

Måste ta tag i bitar som inte fungerar så bra och göra nytt avstamp, träningen måste fungera bättre och hemmalivet måste prioriteras bättre. Det finns viktiga saker i livet som måste hamna längre upp på att prioritera listan.

Men det är bra, jag har bra saker att ta tag i. Ibland önskar man att man gjorde rätt från början men det är som vanligt, man startar i full fart och tappar bort sig ibland. Men som sagt, änn finns tid att göra bättre ifrån sig och det är väl dags att göra en omfokusering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar