söndag 11 september 2011

Ny blogg

Jag hade tidigare en, eller flera, bloggar på min domain. Det visar sig att det inte håller i längden att köra proprietära lösningar så jag migrerade till molnet.

Det är en spännande tid nu, mycket på jobbet gör många resor. Jag ska försöka hålla mig från att blanda in yrket och satsa på personliga upplevelser, på det sättet hoppas jag slippa klampa i klaveret. För säkerhets skull vill jag påpeka att allt jag säger och bloggar här är helt från Håkan som privatperson och alla påminnelser om saker och personer som förekommer är helt oavsiktliga.

11/9 vilken dag att starta bloggen förresten. Tioårsdagen av terrorattacken i USA. sänder en tanke på de som förolyckades och de som fortfarande drabbas. Tänker lite på min resa på tisdag då jag åker till Bryssel. Inte den bästa tiden att resa och jag blev rådd av polisen att, trots att vi åker inom EU skaffa ett tillfälligt pass då jag i sista stund upptäckt att mitt pass gick ut i år.

Lite gay färg men det stör mig å andra sidan inte. Jag är färgblind i sådant och tycker faktiskt färgen är ganska trevlig :)

Väl mött och jag hoppas livet far fram med er på ett intressant och inte allför otrevligt sätt

//Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar