tisdag 20 september 2011

Tisdag

Godmorgon




Det går en massa olika "tags" som man förväntas sätta på sin Facebook Wall. Av olika orsaker vägrar jag göra det, bland annat för att det känns som alla hjärtans dag kort i USA. Om man inte kan komma på något gulligt att säga så köper man något färdigt. Inte för att det är en så dum ide att säga gulliga saker och inte för att jag inte använder mig av klyshor i tid och otid men jag när det kommer till just Facebook, vår tids dominerande sociala förekomst, vägrar jag.


Läste den här idag, ganska vettig. Det är inte så lätt, Lena är bättre än jag på det. När jag ska utbilda barnen får ofta Lena hoppa in och förklara vad jag menar, rätt info till rätt användare predikar jag men det är inte lätt.

Tisdagen har varit full av smärta i nacken, jag är sliten och den talande  liknelsen utskitet lingon verkar inte helt främmande.

Tar igen mig i soffan och väntar på lugn och ro, circus Lindström klarar sig utan mig just nu,
- Posted by Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar