onsdag 21 september 2011

Onsdag




Vart finns ett N när man behöver det?

Dagen flög förbi, jag trodde den skulle bli ganska lugn, kanske var den det men allt jag ville göra blev undanträngt av annat som behövde uppmärksamhet.

Att ha ständig nackvärk gör att man blir trött, smärtan klarar jag nog, det är "bara" att bita ihop och se till att röra på sig ofta, men att bli sliten så illa att man får gömma sig från ungarna på kvällen är inte kul. Förhoppningsvis blir det bättre.

Tränade lätt idag, lite armar och axlar, det känns ganska bra, får tänka på att köra strikt och lätt så går det bra.

Hösten visar sin bästa sida, faktiskt den enda sida jag kan stå ut med, sol och varmt, det är höst i min modell det.

Saknar city gänget, var inne och "mitt" pass var igång, Louise körde och dom fick säkert ett kalaspass men jag saknar dem och repan, fick en kram i alla fall, det värmde :)

Nu har jag tagit ett glas gott, lite ovanligt mitt i veckan men det gav lite avslappning i nacken i alla fall.

Annars en ganska tråkig dag.

- Posted by Hjobo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar